Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
10. Globus
Na desáté příčce skončila maloobchodní společnost Globus Hypermarket Holding, která sídlí v německém městě Sankt Wendel. Kromě obchodního řetězce Globus provozuje hobbymarkety Baumarkt a obchody s elektronikou AlphaTecc.
Značka Baumarkt v Česku skončila v roce 2017, firma jako důvod uvedla změnu strategie a zaměření se na prodej potravin. Hobby sekce z Globusu však nezmizela. Skupina Globus Hypermarket Holding působí kromě Německa a Česka také v Lucembursku.