F.E.A.R. 2: Project Origin - bojíte se tmy?

Karel Kreml
21. 11. 2008 0:00
Almo, vstávej.
Foto: Hratelně.cz

Ukažte nám na někoho, kdo před třemi lety neukousl alespoň malý ždibík z toho krví a strachem prošpikovaného bochánku, jež svou zběsilou chutí zaútočil na vrchní pozice tehdejších herních žebříčků! … Jo, nějaké nenažrané výjimky jsou, ale ty nikdo nemá rád.

Pokračování původního dílu bude nestriktně navazovat, jelikož započne v jinou dobu a s jiným hrdinou v hlavní roli. Nicméně nebojte se. Strach z toho, že nepotkáme staré známé, rozhodně není na místě. Například Alma, ta upovídaná dívka s učebnicovou pěšinkou, která nás v prvním díle doprovázela na každém nečekaném kroku, nás bude strašit pořád stejně. A ano, Armacham, tedy ta za vším stojící společnost plná darebáků, jež nám opět nedá spát.

Foto: Hratelně.cz

Operační sál náš vezdejší…
Třicet minut před koncem příběhu prvního fíru započne příběh další, ne nový, ale nasazený do jiného úhlu pohledu, který přebere Sgt. Michael Beckett, původně se svou jednotkou Delta Force. Jak jinak to ale ti kulišáci autorští mohou vymyslet, jen aby nás udrželi se zatajeným dechem a nutkáním bojovat dál – nic se nepovede tak jak má, špatní utečou a hodní se probudí na operačních sálech. Tudíž to pan Beckett rozhodně jednoduché mít nebude.

Foto: Hratelně.cz

Nový díl slibuje řadu změn a inovací. Bohužel pro nás, už se nepíše rok 2005 a po vzoru původního F.E.A.R.u vyšla her změť, čili nebudeme s největší pravděpodobností ohromeni tak, jako v nedávné minulosti. Z bullet time už se na zadek neposadíme, a tak se ho autoři rozhodli alespoň podmínit více realističtěji. Jeho použití bude totiž záviset na dávkách jakéhosi reflex boosteru.

Novinky převážně bojové
Podobně tak autoři přichází s dalšími novinkami, jako je používání neprůstřelných vest, míření přes mířidla, být schopni unést čtyři zbraně narozdíl od původních tří, automaticky regenerovat své zdraví, možnost bojovat v týmu a využívat sprint postavy. Přibude i jakýsi příruční bojový mech s vlastním brněním a velmi účinnými zbraněmi. Krok kupředu by měly zažít i AI, veškeré herní lokace a rovněž interaktivita hry.

Foto: Hratelně.cz

Nově do herního prostředí přibudou nový protivníci, tzv. Renmanti. Ti budou něco jako Diablovský Ball ve své zatuchlé jeskyňce – jsou schopni  oživit padlé kamarády, kteří se vás poté tak budou snažit zabít i napodruhé. A pokud nebudete chytří, tak i napotřetí a možná napočtvrté. Koule mají v podbradku.

Křížení kordů distribučních online kanálů
Velmi zajímavé bylo sledovat, jak se vyvíjí přípravné práce na distribuci hry. Tu si totiž bude možné stáhnout online z distribučních kanálů. To není sice kdovíjaká novinka, nicméně vydavatelská společnost Warner Bros. Interactive uzavřela smlouvu jak s očekávaným Steamem, tak i s jeho konkurentem Direct2Drive. Logicky bude mít větší úspěch ten, kdo navolí příjemnější podmínky pro pořízení hry, ovšem nic bližšího doposud vypuštěno nebylo. Ale kdo ví, jak se to vlastně nakonec vyvrbí. Na vydání F.E.A.R. 2: Project Origin se mohou těšit majitelé počítačů, konzolí Xbox 360 a Playstation 3, a to již 10. února příštího roku. Ukažte nám na někoho, kdo si zase neukousne…

 

Právě se děje

Další zprávy