Devítiletá rekonstrukce D1 skončila týden před volbami. Zlevnili jsme ji, tvrdí Babiš

Devítiletá rekonstrukce D1 skončila týden před volbami. Zlevnili jsme ji, tvrdí Babiš
"Jednalo se o největší a z pohledu organizace postupu výstavby nejnáročnější projekt, který kdy Ředitelství silnic a dálnic realizovalo," uvedl generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
V současné době se ještě dokončují práce na třech úsecích, týkají se například vegetace. Hotové by měly být do konce letošního roku. "Případně některé záležitosti, jako je odvoz stavebního materiálu, budou probíhat ještě na jaře 2022," dodal Mátl. Podle něj by to nemělo mít žádný dopad na provoz.
Záruka na opravenou dálnici D1 mezi Prahou a Brnem je podle premiéra Babiše deset let, její životnost je 30 let.
Silničáři v noci odklízeli poslední dopravní značení. Generální ředitel ŘSD Radek Mátl oficiálním otevření uvedl, že všechny opravné úseky by měly být zkolaudovány v příštím roce.
Foto: ČTK
Ekonomika ČTK Ekonomika, ČTK
Aktualizováno 2. 10. 2021 11:38
Devítiletá rekonstrukce dálnice D1 končí. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) v noci vyklidilo poslední opravovaný úsek. Rekonstrukce vyšla celkem na 21,8 miliardy korun bez DPH, což je proti původním předpokladům asi o dvě miliardy méně, pochlubil se na otevření úseku premiér Andrej Babiš. Dokončení se ovšem zdrželo o tři roky, termín byl dvakrát odsouván. Práce se navíc na část D1 brzy vrátí.
 

Právě se děje

Další zprávy