Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Ze zákulisí: Nejúčinnější marketing na internetu

Komerční sdělení
4. 4. 2013 10:00
Foto: Komerční sdělení

Nový fenomén se rychle šíří českým internetem. Tzv. direct-mailing přivádí statisíce nových uživatelů na cílové webové stránky skoro za hubičku. Položili jme několik dotazů zakladateli nejúspěšnějšího direct-mailingu v ČR panu Davidovi Smrhovi.

Mohl byste ve stručnosti popsat, jak Vaše služba eRmail.cz funguje?
"Dobrý den, projekt eRmail.cz funguje na velmi jednoduchém principu. Majitel eshopu nebo libovolného webového portálu (Klient) si u nás objedná reklamní kampaň. My poté zašleme jeho reklamní sdělení naším skoro 850000 uživatelům přímo do jejich emailových schránek."

Jak se spuštění kampaně u Vašich klientů projeví? 850000 uživatelů mi připadá jako obrovské číslo.
"Máte pravdu. 850000 uživatel je opravdu na české poměry obrovské množství :)
Jakmile dojde ke spuštění reklamní kampaně, klient okamžitě její účinky uvidí. Dojde k masivní zvýšeni návštěvnosti jeho webových stránek a spolu s tím i ke zvýšení zájmu o jeho služby.
Výhoda oproti jiným reklamním médiím je ta, že výsledky jsou viditelné okamžitě a jsou velmi dobře měřitelné"

Může si Vaši službu dovolit každý, nebo je určena jen pro velké a bohaté společnosti?
"Na naší službě eRmail.cz je skvělé právě to, že si ji může dovolit každý. Nabízíme mnoho výhodných balíčků a slev. Naším klientům dokonce umožňujeme ověřit si účinnost služby eRmail.cz za symbolickou cenu. Drtivá většina klientů je s výsledky kampaně natolik spokojená, že kampaň několikrát opakují. Viz naše reference."

Promiňte, ale s rozesíláním takového množství emailů mě napadá otázka SPAMu. Jak toto řešíte?
"SPAM je v naší zemi postaven mimo zákon. Proto naše společnost zasílá reklamní emaily výhradně na ty uživatelé, kteří se registrovali na naších stránkách a kteří nám dali k takovéto činnosti souhlas. Pokuta za SPAM se totiž může vyšplhat až na 10.000.000,- Kč a to opravdu nehodláme riskovat."

Děkuji Vám za rozhovor.
"Rád jsem zodpověděl Vaše otázky. Přeji úspěšný den"

 

Právě se děje

Další zprávy