V anketě Křišťálová lupa hlasoval rekordní počet lidí, dvakrát uspěla DVTV

ČTK ČTK
Aktualizováno 22. 11. 2018 22:18
Ocenění Projekt roku ve 13. ročníku ankety Křišťálová lupa získala hra vyvíjená českou společností Warhorse Studios Kingdom Come: Deliverance. Osobností roku se stal publicista Jindřich Šídlo, cenu popularity si odnesla již počtvrté internetová televize DVTV. Vítěze ve čtvrtek večer v pražském Divadle Archa vyhlásili organizátoři soutěže z odborného serveru Lupa.cz.
Debata DVTV s kandidáty na pražského primátora, moderuje Martin Veselovský. Ilustrační foto
Debata DVTV s kandidáty na pražského primátora, moderuje Martin Veselovský. Ilustrační foto | Foto: Jakub Plíhal

O vítězích v 15 kategoriích rozhodla svými hlasy odborná porota a internetová veřejnost. Do hlasování se zapojilo rekordních 90 000 hlasujících.

Osobností roku se stal publicista a glosátor nejen politické scény Jindřich Šídlo.

Jeho satirický videopořad Šťastné pondělí zároveň zabodoval v nové kategorii on-line video. První místo v kategorii One (wo)man show získal facebookový profil falešného mluvčího Hradu Jiřího Ovčáčka.

Cenu za nejlepší zpravodajství si odnáší internetová televize DVTV a nejoblíbenějším zájmovým webem je Databazeknih.cz.

Cenu veřejně prospěšná služba - cena České televize získala on-line sbírka vzpomínek pamětníků významných dějinných událostí 20. století Paměťnároda.cz. Anticena letos putuje k mobilním operátorům, důvodem jsou předražená data pro veřejnost.

Výsledky (Hodnocení odborné poroty):

Projekt roku: Kingdom Come: Deliverance

Osobnost roku: Jindřich Šídlo

Globální projekty českých tvůrců: Windy

E-commerce inspirace: Footshop

Marketingová inspirace: Rekola - Libeňský most

Obsahová inspirace: Forbes Espresso

Veřejně prospěšná služba - cena České televize: Pamětnároda.cz

Anticena: Mobilní operátoři (předražená data pro veřejnost)

Hlasování veřejnosti:

Cena popularity: DVTV

Internetové obchodování: Alza.cz

Nástroje a služby: Mapy.cz

One (wo)man show: Jiří Ovčáček - unofficial

Online video: Šťastné pondělí

Zájmové weby: Databazeknih.cz

Zpravodajství a publicistika: DVTV

zdroj: Lupa.cz

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 1 hodinou

Hotely v Česku ubytovaly v říjnu meziročně asi o 800 tisíc hostů více, převládali domácí turisté

V tuzemských hotelech se podle státní agentury CzechTourism v říjnu ubytovalo zhruba 1,1 milionu hostů. Oproti loňsku je to asi o 800 tisíc více. Návštěvnost hotelů dál nejvíce podporovali domácí turisté, kterých do nich v desátém měsíci letošního roku zavítalo přibližně 660 tisíc. Ze zahraničí dorazilo kolem 400 tisíc hostů, nejčastěji se jednalo o Němce. Obsazenost hotelů ke konci roku ovlivní zrušené vánoční trhy. Cestovatelé z ciziny se tak místo toho, aby přijeli do Česka, vydají do zemí, kde se adventní trhy konají. Agentura CzechTourism to ve čtvrtek sdělila na základě nových dat Českého statistického úřadu (ČSÚ).

Z říjnových údajů ČSÚ je podle ředitele CzechTourism Jana Hergeta patrné, že s rostoucí proočkovaností začali lidé znovu cestovat. "Markantní je to například u turistů z Izraele, kde se očkovalo velice rychle," uvedl. Tuzemské hotely v říjnu přivítaly 12 233 hostů z Izraele, v porovnání se stejným měsícem předkrizového roku 2019 jich bylo pouze o 1320 méně. Podobné je to u návštěvníků ze Saudské Arábie, propad hostů v hotelích za desátý měsíc ve srovnání s rokem 2019 činí zhruba osm procent.

"Bohužel aktuálně se situace vyvíjí opačným směrem. Turisté ze vzdálených zemí ve velkém ruší rezervované lety a cesty do Česka, a to především kvůli chybějícím adventním trhům. Vánoční atmosféra ve městech spojená s adventními trhy je pro řadu zahraničních turistů opravdu silným magnetem," řekl dále Herget.

Zdroj: ČTK
Další zprávy