reklama

Spotify spolupracuje s Coca-Colou a pracuje na aplikaci

19. 4. 2012 14:07

Velké překvapení od Spotify se nekonalo, jde tu o spojenectví se značkou Coca-Cola

//cdn.i0.cz/public-data/23/dd/3409492031cca5d7705b69305391_r16:9_w480_h270_gi:photo:409366.jpg Foto: ČTK

Když Apple oznámí důležitou tiskovku, většinou z toho vzejde alespoň nějaký nový produkt jako tablet iPad či iPhone. Zvědavost samozřejmě budilo i pozvání zahraničních novinářů na akci od Spotify. Internetová hudební služba se snaží protloukat mezi konkurencí, a tak oznámila uzavření spojenectví s několika značkami jako McDonald´s nebo Intel pro americký kontinent a s Coca-Colou v celosvětovém měřítku.

Výrobce nápojů je tak nejdůležitější. Vzájemná podpora jednotlivých značek zvýší popularitu a povědomí o Spotify, zatímco Coca-Cola bude moci těžit z hudební platformy. Navíc se zúčastnění dočkali ujištění, že na mobilní aplikaci se pracuje. Specifický termín však není.

Dočkají se Čechy někdy Spotify?

Český posluchač si z toho ale nemusí dělat těžkou hlavu, Spotify je regionálně omezená služba, přestože nabízí dvojí druh členství, bezplatné s reklamou a placené služby bez inzerentů. Teprve loni v létě bylo Spotify zpřístupněno i americkým posluchačům. Způsobů, jak poslouchat na internetu streamovanou hudbu je mnoho, v rámci sociálních sítí začalo se sdílením hudebního zážitku MySpace a k dispozici jsou další portály jako Last.fm nebo Pandora.

Spotify se pokouší zvýšit vlastní podporu opožděným zavedením internetových widgetů Spotify Play Button, díky kterým lze na stránky umístit přehrávač s odkazem na stránky Spotify. Když však na něj narazí český uživatel, dostane se mu klasického upozornění, že pro český region má zakázaný přístup.

Facebook podporuje hudbu

Snazší cestu k hudbě má i uživatel sociální sítě Facebook. V rámci oficiálních profilů muzikantů a hudebních skupin tak přibylo tlačítko Přehrát, díky němuž se návštěvník dostane k široké hudební nabídce umístěné v internetovém prostoru. Facebook takto spolupracuje hned s několika službami, Spotify nevyjímaje, dále např. Deezer, Rdio či Mog.

Krom toho nabízí Spotify v rámci svého profilu Timeline poměrně kuriózní cestu do hudební historie. Návštěvník se dozví, kdy vyšly důležité hudební nahrávky, kdy došlo k narození velkých hudebníků a kdy se udály podstatné události.

autor: Adam Fiala

reklama

Diskuse

0komentářů

Zatím žádný příspěvek :(

reklama
reklama
Česká cesta
reklama
 
reklama