Nejcennější značky světa: Projděte si nový žebříček, na prvním místě je změna

Jiří Hovorka Jan Úšela Jiří Hovorka, Jan Úšela
8. 6. 2016 0:08
Google se vrátil před Apple díky tomu, že hodnota značky této internetové společnosti za poslední rok narostla o třetinu. Projděte si TOP 10.
Foto: Reuters

9. McDonald's - 88,654 miliardy dolarů

McDonald´s se v posledních letech potýkal s propadem poptávky v domácích Spojených státech. Američané začali jíst zdravěji a zvýšila se i konkurence. Loni v březnu se funkce výkonného ředitele McDonald’s ujal Steve Easterbrook a vypadá to, že se mu podařil obrat. Na konci roku 2015 firma zaznamenala vůbec nejlepší čtvrtletní výsledky za poslední téměř čtyři roky. Firmě pomohly především lepší tržby v Číně a také v USA, kde McDonald’s zavedl snídaňové menu po celý den. Díky tomu meziročně vzrostly tržby v USA o 5,7 procenta.

V žebříčku nejhodnotnějších značek to všechno stačilo na udržení loňské deváté příčky, když hodnota značky meziročně vzrostla o devět procent. McDonald´s také zůstal suverénně nejhodnotnější značkou mezi fastfoody. Až daleko za ním jsou Starbucks (celkově 21. se zhruba poloviční hodnotou značky), Subway (41. a cca čtvrtinou čtvrtinou hodnoty) a KFC (82.).

 

Právě se děje

Další zprávy