Sodexho nabízí kromě stravenek i poukaz na zážitky

sti
20. 11. 2007 18:00
Darovat teď její klienti mohou "den jak sen".
Foto: Sodexho

Praha - Získáním většinového podílu ve společnosti DEN JAK SEN, která v České republice položila základní kámen trhu se zážitky, rozšířilo Sodexho Pass své pole působnosti.

Díky tomu vstoupila do nové oblasti - na rozvíjející se trh se zážitky - a rozšířila tak své stávající portfolio dárkových poukázek na služby a hmotné dárky.

Společnost Den jak sen byla vůbec první, která v roce 2004 přivedla na český trh zážitky. Dokázala si vybudovat silnou pozici i dobrou image a v současnosti nabízí 100 různých zážitků, mezi něž patří například floating, paraskoky v tandemu, jízdy ve voze Hummer nebo let Migem 31.

"Získáním většinového podílu ve firmě dojde pro zákazníky k několika změnám. Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku DEN JAK SEN chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet," říká Daniel Čapek, marketingový ředitel společnosti Sodexho Pass.

Eva Ginzelová, jednatelka společnosti Den jak sen dodává: "Rozhodující při zvažování vstupu strategického partnera do naší společnosti bylo, že vedení naší společnosti se akvizicí nemění a bude i nadále v kompetenci současného managementu, který  značku vybudoval. Sodexho Pass zde bude působit jako většinový vlastník, kterému bude management odpovídat." 

Akvizicí dochází k propojení nabídek obou firem. Sodexho Pass jako odborník na benefity má vedoucí postavení na trhu B2B (služby pro firmy) a DEN JAK SEN, orientující se na koncového zákazníka, je tahounem na trhu B2C (služby poskytované přímo koncovým zákazníkům).

Sodexho Pass je nyní jedničkou v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod na českém trhu.

 

Právě se děje

Další zprávy