Pojišťovny zacílily na řidiče, slibují jim extra slevy

Kateřina Štíchová
20. 10. 2007 14:45
A to ještě nezveřejnily sazby
Několikacentimetrová kaluž vody zůstávala na nábřeží Vltavy dlouho poté, co přestalo pršet. Voda z prohlubně neměla kam odtéci.
Několikacentimetrová kaluž vody zůstávala na nábřeží Vltavy dlouho poté, co přestalo pršet. Voda z prohlubně neměla kam odtéci. | Foto: Ondřej Besperát

Praha - Úspora na pojištění auta ve výši 20 procent. To je reklamní tahák na řidiče, kterým ve velkém právě ze všech stran doráží Direct pojišťovna.

Podle všeho se jí reklamní kampaň vyplácí. Za měsíc od začátku kampaně vzrostl počet zájemců o její nabídku pojištění na více než dvojnásobek. Přesná čísla však zatím pojišťovna sdělovat nechce

"Více než dvojnásobný nárůst příchozích hovorů v prvním říjnovém týdnu v porovnání s týdnem před zahájením kampaně dokazuje zájem veřejnosti. Počet uzavřených pojistek vzrostl v tomto období o polovinu," říká Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí pojišťovny. Konkrétnější v číslech byla pojišťovna pouze v tom, že se jedná o tisíce příchozích hovorů.

Slevy útočí

O tom, že se nabídka pojišťoven ohledně pojistek na automobily začíná hýbat, svědčí i to, že i když nové sazby povinného ručení na rok 2008 budou zveřejněny až za několik týdnů, již nyní slibuje například extra slevu na povinné ručení Česká pojišťovna.

"Všem klientům, kteří prokáží bezeškodní průběh povinného ručení za dobu 36 měsíců, připíšeme na rok 2008 dvojitý roční bonus. Získají jej tedy ti, kteří v uplynulých třech letech nezpůsobili žádnou dopravní nehodu nebo od roku 2000 ji zavinili maximálně jednou. Ti nejopatrnější motoristé budou tedy mít povinné ručení v příštím roce levnější o 45 procent," představil benefit pro příští rok náměstek generálního ředitele České pojišťovny pro marketing Pavel Řehák.

ČSOB pojišťovna má nyní slevu na povinné ručení i havarijní pojištění ve výši 15 procent pro všechny dobré řidiče. Slevu pojišťovna slibuje i novým klientům, kteří předloží doklad o alespoň tříletém předchozím bezeškodném průběhu povinného ručení.

"V pojištění vozidel se klienti stále více zajímají o to, co všechno pojišťovna kryje, s jakými limity, a také o dodatečné výhody či bonusy, které dostanou," komentuje rozšířenou nabídku služeb Kooperativy člen představenstva Martin Diviš. Kooperativa tak mimo jiné poskytuje bezplatně k povinnému ručení živelní pojištění a rozšířené asistenční služby.

Pojištěno je stále více aut

Počet automobilů pojištěných v rámci tzv. povinného ručení přitom stále stoupá. Jen v prvním pololetí letos o 174 tisíc na 5,84 miliónu aut. Vyplývá to z databáze České kanceláře pojistitelů.

Velké přesuny klientů mezi pojišťovnami se ale zatím ani letos nekonaly. Největší nárůst počtu smluv letos zaznamenaly pojišťovny Generali (79 tisíc nových smluv) a Česká podnikatelská pojišťovna (47 tisíc).

Nejvíce klientů letos zatím ubylo České pojišťovně, a to přes 60 tisíc.

 

Právě se děje

Další zprávy