Slevy jako špatný vtip. Podívejte se, na co nás lákají obchodníci

Iva Špačková Iva Špačková
20. 1. 2017 6:55
Zboží ve slevě nakupuje přes polovinu Čechů a devět lidí z deseti se nechá ovlivnit tím, co jim obchodník nabídne v prodejně, říkají průzkumy. I proto obchodníci jako "akci" označují také slevy titěrné, či dokonce nulové. Zda to je záměr, nebo omyl, jde těžko rozluštit. (Pro vstup do přehledu klikněte na úvodní fotku.)
Foto: Iva Špačková

Hořčice

Pohled na jinou "výhodnou cenu" to nevysvětluje – tam není žádná sleva. "Toto označení najdou naši zákazníci přehledně u výrobků, které představují v dané kategorii výhodný nákup. Například jde o nejlevnější výrobek v tomto sortimentu," vysvětluje Barbora Vanko, mluvčí společnosti Ahold, která provozuje prodejny Albert, odkud pochází i tato fotka.

 

Právě se děje

Další zprávy