Slevy jako špatný vtip. Podívejte se, na co nás lákají obchodníci

Iva Špačková Iva Špačková
20. 1. 2017 6:55
Zboží ve slevě nakupuje přes polovinu Čechů a devět lidí z deseti se nechá ovlivnit tím, co jim obchodník nabídne v prodejně, říkají průzkumy. I proto obchodníci jako "akci" označují také slevy titěrné, či dokonce nulové. Zda to je záměr, nebo omyl, jde těžko rozluštit. (Pro vstup do přehledu klikněte na úvodní fotku.)
Foto: Iva Špačková

Pilsner Urquell

Ale co to? Zlevněno z 219,90 Kč na 219,90 Kč? "Byla to systémová chyba. Jednalo se o limitovanou vánoční položku, kde byl dárkem navíc originální půllitr, žádná další sleva neměla probíhat," vysvětlil komickou akci Václav Koukolíček, mluvčí řetězce Tesco, odkud snímek pochází.

 

Právě se děje

Další zprávy