Foto: Makro mění tvář, ukázalo novou prodejnu. Zaměří se na dodavatele "od vedle"

Klikněte pro vstup do galerie.
Obchodní řetězec Makro zprovoznil první prodejnu s novým konceptem. V pražských Stodůlkách se dosavadní hypermarket proměnil v místo, které má podle zástupců firmy sloužit zákazníkům víc jako inspirace.
Prodejna je nejen přestavěná, ale Makro v ní nabídne více než tři tisíce nových produktů, zaměří se na exkluzivní zboží a regionální dodavatele.
Obchod ve Stodůlkách je zatím pilotním projektem. Koncept nazvaný Makro Inspirace by se pak měl rozšířit do několika dalších obchodů v Česku.
Nová podoba prodejny navazuje na velký centrální sklad, který firma staví poblíž Kralup nad Vltavou. Obchodník počítá s tím, že díky skladu si budou jeho zákazníci častěji nechávat zboží dovézt, a proto jich do prodejen bude chodit méně. Právě změnou konceptu se chce řetězec tomuto trendu přizpůsobit.
Foto: Jakub Plíhal
Simona Janíková Jakub Plíhal Simona Janíková, Jakub Plíhal
9. 9. 2017 11:22
Velkoobchodní řetězec otevřel první prodejnu s novým konceptem, který vymyslelo české vedení firmy. Posuďte sami, o jak velkou změnu jde.
 

Právě se děje

Další zprávy