Čechy posedla sportovní móda, dají za ni nejvíc. Ženy volí upnuté šaty, muži pohodlí

Iva Špačková Iva Špačková
17. 4. 2019 6:06
Češi se cítí být atlety. Když kupují oblečení, neutrácejí nejvíc peněz v prodejnách zaměřených na módu, ale v obchodech orientovaných na sport. Ukazuje to studie výzkumné agentury GfK. Podívejte se na zajímavosti z výzkumu.
Foto: SOCR ČR, GfK Fashion 2019

Na jaké slevy Češi slyší

Posezonní výprodeje jsou pro Čechy mezi typy módních slev nejatraktivnější. Dokážou oslovit téměř 70 procent lidí. Na reklamní letáky slyší 37 procent kupujících a zhruba čtvrtina lidí využívá slevy vázané na věrnostní program.

Akce vázané na konkrétní termín zaujímají necelou pětinou kupujících a vouchery či kupony využije každý desátý nakupující.

 

Právě se děje

Další zprávy