Babišovy párky na každém rohu. Síť stánků chystá expanzi

Kateřina Vokurková Kateřina Vokurková
14. 11. 2014 14:29
Do roku 2018 může být v Česku dvě stě stánků s hot dogy sítě Parky´s od Kosteleckých uzenin.
Foto: Kostelecké uzeniny

Praha - Přesně před rokem otevřela společnost Kostelecké uzeniny z holdingu Agrofert Andreje Babiše tři pojízdné stánky s párky v rohlíku na nádražích Praha-Smíchov, v Kolíně a v Olomouci. Novou síť s názvem Parky´s nyní testuje na autobusovém nádraží Florenc, v obchodu Point na vlakovém nádraží v Hradci Králové a na autobusovém nádraží ve Vrchlabí.

Mezi lety 2017 až 2018 by se síť fast foodů Parky´s mohla rozšířit i na dvě stovky, odhaduje hlavní projektová manažerka Kosteleckých uzenin Petra Dlouhá. Koncept blíže představila na konferenci Franchise Day Prague pořádané Českým institutem pro franchising.

Kostelecké uzeniny podle ní nyní dokončily přípravnou fázi projektu. Od začátku příštího roku začne stánků s hot dogy Parky´s na tuzemských nádražích, v obchodních centrech či lyžařských areálech výrazně přibývat.

Foto: Kostelecké uzeniny

Nejlepší hot dog ve městě

„V České republice zatím není žádný prémiový hotdogový koncept. Stánky Parky´s mohou být v budoucnu v podstatě na každém rohu,“ řekla Dlouhá online deníku Aktuálně.cz .

Zatím by mělo jít spíše o malé pojízdné nebo statické stánky na frekventovaných místech českých měst a v obchodních centrech nebo výdejny v již zaběhlých obchodech. Například první stánek Parky´s v nákupním centru se otevře již příští týden na pražském Chodově.

V budoucnu se chce firma pustit také do větších projektů. „Chceme se s naší značkou dostat do restaurací, chceme mít i vlastní obchody,“ říká Dlouhá. Součástí zahajovací kampaně je slogan „nejlepší hot dog ve městě".

Obsah masa 98 procent

Podle Dlouhé představuje tento koncept pro franšízanty malou investici a rychlou návratnost. „Investice do získání franšízové licence a vybavení se podle velikosti provozovny pohybuje v řádech desítek až stovek tisíc korun. Stánek na sebe začne vydělávat už po dvou až třech měsících,“ láká projektová manažerka investory.

V nabídce budou ze začátku čtyři druhy hot dogů - klasická úprava bomber, vídeňský, debrecínský a bratwurst. „Slibujeme opravdové párky s pětadevadesátiletou tradicí a devadesátiosmiprocentním obsahem masa,“ říká Dlouhá. Příprava párků nebude probíhat ve vodě, ale na grilu, a to maximálně dvě hodiny.

Obtížné bylo podle ní najít recepturu pro housku. „Nakonec je to něco mezi českým a americkým rohlíkem,“ přibližuje. Nějakou dobu podle ní trvala i příprava omáček. Testovací fáze ukázala také cenovou hladinu, nad kterou už Češi nejsou ochotni jít.

Mimo Prahu se tak ceny za jeden hot dog pohybují v rozmezí od 25 do 35 korun, v Praze pak od 29 do 39 korun.

Do 50 vteřin, jinak zdarma

Firma slibuje, že když zákazník nedostane svoji objednávku do 50 sekund od zaplacení, vrátí mu peníze.

V budoucnu by se měla nabídka podle Dlouhé rozšířit o další zajímavé receptury. Na jejich přípravě chtějí Kostelecké uzeniny spolupracovat se známým kuchařem Romanem Vaňkem.

Spolupráci s řetězcem už přislíbily také pivovar Bernard a výrobce nealkoholických nápojů Kofola. „Pokud bude chtít franšízant nabízet také pití, může, a to od těchto dvou značek,“ vysvětluje Dlouhá.

S expanzí řetězce má být spojena i mediální kampaň. „Chceme reklamu v rádiích, v televizi. Nebude to ale tak rychle. V příštím roce ještě určitě ne,“ říká Dlouhá. Zatím nemůže říci ani to, kdo bude hlavní tváří značky.

 

Právě se děje

Další zprávy