Videoherní nadílka vývojářských společností se koncem roku lehce vyčerpala a dva očekávané a velmi specifické tituly se bohužel příliš nepovedly. Násilný a extrémně nekorektní Postal 3 se totiž utopil ve vlastní krvi a kromě kontroverze v hráčích nic moc nevzbuzuje, třetí FlatOut se pak absolutně zaměřil na výbušný aspekt a na samotné závodění už trochu zapomněl.
Jakousi spásou tak byl alespoň nezávislý sektor, který přišel s množstvím zábavných plošinovek. Jednou z těch nejlepších je sprejerská hříčka Sideway: New York, jež tuto kulturu přibližuje třeba i povedeným hip hopovým soundtrackem.
Postal 3
„Smekám klobouk před vývojáři ze studia Running with Scissors, že ještě pořád mají koule na to, udělat naprosto nekompromisní hru, která se věnuje jinak tabuizovaným tématům. Jen těžko se totiž hledá někdo, koho by Postal 3 neurážel. Ale to je asi největší lákadlo hry s vcelku nezajímavou hratelností a několika závažnými technickými problémy, jež tuto hru zabíjí, ačkoliv vás občas pobaví a je jakousi extrémní ukázkou svobody projevu." Nathan Meunier, IGN … 55 %
FlatOut 3: Chaos & Destruction
„Zaměření třetího FlatOutu na destrukci je chvályhodné, ale zastiňuje závodní aspekt natolik, že ničí hru jako celek. Výbušnosti se podřídilo mnoho aspektů hry jako třeba design tratí a všudypřítomný chaos ne vždy přispívá k příjemnému zážitku. Rozhodně neplatí to, že ve směsi všeho vybuchujícího není ani kousek zábavy, jenom je trochu obtížnější ho najít." Nathan Meunier, GameSpot … 50 %
Sideway: New York
„Sideway: New York tak není podobným zjevením jako třeba Rochard. Stále však jde o velmi příjemnou plošinovku, která může nadchnout ty, kdo mají vztah ke graffiti. Nezvyklé prostředí a dobře dotažená stylizace z ní dělají titul hodný desetidolarové budgetové ceny: za "pár babek" nabídne pět až šest hodin zábavy, při níž se radost z objevování nových a nových zákoutí mísí se spravedlivým vztekem." Tomáš Krajča, Hrej.cz … 70 %