Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Klienti Poštovní spořitelny budou mít snadnější přístup ke službám, které skupina ČSOB nabízí, sdělila banka. Poštovní spořitelna je marketingovou značkou ČSOB.
"ČSOB tímto krokem zdůrazňuje, že je nejdostupnější bankou v Česku, co se týče počtu fyzických obslužných místu," uvedl člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail Jan Sadil. Jde podle něj o 200 poboček ČSOB a 3200 pošt, a také digitální prostředí.
Změna názvu neovlivní nabízené produkty a služby a klienti Poštovní spořitelny nemusí v této souvislosti nic řešit, uvedl dále Sadil. Užším propojením Poštovní spořitelny a ČSOB získají klienti další možnosti individuálního poradenství například ve financování bydlení, investování či pojištění, dodal.
Podle generálního ředitele České pošty Romana Knapa změna přispěje k lepší identifikaci značky. "Zákazníci budou vědět, co a kde na poštách získají. Nabízíme komplexní nabídku poštovních i finančních služeb," uvedl.