Česká spořitelna představila nové logo. V kampani cílí na finanční zdraví Čechů

ČTK ČTK
6. 1. 2023 10:49
Česká spořitelna (ČS) mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem. V kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. Banka to uvedla v pátek v tiskové zprávě.

ČS se v nové kampani hlásí k závazkům, že do roku 2025 pomůže všem svým klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje, milionu svých klientů pomůže šetřit si na důchod, zpřístupní kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v ČR a poskytne českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst, informovala banka.

Součástí její strategie je nový koncept poradenství, na jehož základě jsou bankéři hodnoceni také podle toho, zda zlepšují finanční situaci klientů. Banka zároveň plánuje nové produkty a služby, které budou klienty motivovat ke změně finančních návyků a zvyšování finančního zdraví.

"S vizí snížit sociální napětí a zvýšit prosperitu jednotlivců a celé společnosti spořitelna před 200 lety vznikla. Jsem přesvědčen, že tato vize je relevantní i dnes, protože i dnes hrozí porušení sociálního smíru a společnost dělí hluboké socioekonomické bariéry," uvedl generální ředitel spořitelny Tomáš Salomon.

Finanční rezervu alespoň na jeden měsíc má nyní 60 procent, tedy asi 1,2 milionu klientů spořitelny, sdělila banka. Poradenstvím a nabídkou specifických produktů a služeb chce pomoci vytvořit a udržet krátkodobou finanční rezervu minimálně ve výši jednoho měsíčního platu u všech více než dvou milionů klientů. Na stáří pomocí penzijních produktů nebo investování efektivně šetří polovina primárních klientů ČS. Banka chce poradenstvím v kombinaci s motivačními nabídkami produktů zvýšit počet efektivně si šetřících klientů o další milion.

Spořitelní program finančního vzdělávání dnes funguje zhruba na pětině základních škol v ČR. Nadace České spořitelny chce ve spolupráci s bankou a dalšími partnery do roku 2025 vytvořit digitalizovaný program tak, aby jej mohly využívat všechny školy v ČR.

V nové kampani spořitelna poprvé představí inovované logo a svou novou vizuální podobu. "Jde o nejzásadnější změnu vizuální podoby spořitelny od roku 1989, která zároveň reprezentuje naše strategické směřování od banky zaměřené na prodeje produktů a služeb ke společnosti, která se stará o finanční zdraví klientů," řekla Monika Hovorková, která je ve spořitelně zodpovědná za značku a marketing.

Česká spořitelna je největší banka v ČR podle počtu klientů, kterých má přes 4,7 milionu. Rakouská finanční skupina Erste Group Bank, která spořitelnu vlastní, je klíčovým hráčem na bankovním trhu střední a východní Evropy.

 

Právě se děje

Další zprávy