Špotáková hází v Národním, podporuje olympiádu

Hana Pražáková
22. 2. 2008 20:26
Do národního týmu přibyli ke kumštýřům i sportovci
Oštěpařka Barbora Špotáková při focení v Národním divadle
Oštěpařka Barbora Špotáková při focení v Národním divadle | Foto: Praha olympijská

Praha - Praha chystá druhou fázi reklamní kampaně na podporu pořádání olympijských her v roce 2016. V březnu se na billboardech a plakátech objeví čeští sportovci.

Na reklamních poutačích s nápisem "Všichni jsme v národním týmu" se objeví oštěpařka Barbora Špotáková, trojskokanka Šárka Kašpárková a paralympijský vítěz a mistr světa v silniční cyklistice Jiří Ježek.

Čtěte také: Liška visí nad Brnem: Češi, chtějte olympiádu

Pózy, v nichž se sportovci na reklamních plochách objeví, uvidíme až přímo v ulicích. Aktuálně.cz tak svým čtenářům alespoň nabízí snímky z příprav focení.

Paralympionik Jiří Ježek se na Karlšteně připravuje na focení
Paralympionik Jiří Ježek se na Karlšteně připravuje na focení | Foto: Praha Olympijská

Podobně jako herci a zpěváci pózují i sportovci se sportovním náčiním v ryze nesportovním prostředí. Ježek a Kašpárková fotili na Karlštejně, Špotáková hází oštěpem v Národním divadle. Stejně jako u první série je autorem fotografií Herbert Slavík.

"Letošní rok je rokem sportovním. Budou se konat olympijské hry, mistrovství Evropy ve fotbale," vysvětluje účast sportovců v kampani Karel Tejkal ze společnosti Praha olympijská. Ta má propagaci Prahy jako uchazečského města na starost.

O podobě další kampaně rozhodne verdikt olympijského výboru

V současné kampani, která odstartovala v říjnu, jsou k vidění plakáty s herci Janem Třískou, Pavlem Liškou a Václavem Vydrou, se zpěvačkou Helenou Zeťovou a frontmanem kapely Kryštof Richardem Krajčo. Později mezi ně přibyl ještě Jan Potměšil.

První sérii snímků doplnil Jan Potměšil vyfocený v Klementinu
První sérii snímků doplnil Jan Potměšil vyfocený v Klementinu | Foto: repro Aktuálně.cz

Při výběru nesportovců pro první kampaň vycházela Praha podle Tejkala také z výzkumu agentury STEM. Ten říká, že polovina národa v České republice nesportuje a o sport se nezajímá. Z výzkumu taky současně vyplynulo, že téměř devadesát procent populace je hrdá na úspěch českých sportovců.

Další kampaň Praha plánuje na červen, kdy bude Mezinárodní olympijský výbor vybírat kandidátská města na pořádání her. Její verdikt ve prospěch či neprospěch Prahy pak ovlivní následující kampaň.

Čtěte také: Kraje a olympiáda? Dva proti, ostatní se nabízejí

 

Právě se děje

Další zprávy