olympijské hry

Toyota se na olympiádě stahuje do ústraní, obává se o svou image

Japonská automobilka Toyota oznámila, že nenechá v televizi vysílat své reklamy související s olympijskými hrami v Tokiu a prezident společnosti Akio Tojoda se koncem tohoto týdne nezúčastní zahajovacího ceremoniálu her. Jeden z hlavních sponzorů sportovní události si nechce poškodit image, olympijské hry se totiž konají navzdory silnému odporu japonské veřejnosti a obavám z dalšího šíření koronaviru, napsala agentura Reuters.

Toyota připravila televizní reklamu, v níž vystupují někteří sportovci, kteří se nadcházející sportovní události zúčastní. Dnes však šéf komunikace Toyoty Džun Nagata naznačil, že olympijské hry v Tokiu se stávají událostí, pro kterou je z "různých důvodů" těžší získat podporu. "Plně podpoříme sportovce a přispějeme na hry poskytnutím vozidel a dalšími prostředky," řekl Nagata.

Olympiáda má být zahájena v pátek a bude se konat v nebývalých podmínkách. V Tokiu nyní kvůli pandemické situaci platí čtvrtý výjimečný stav a na žádné sportoviště v hlavním městě nebudou smět diváci.

Zdroj: ČTK
Pokračovat