ČEZ odstavil webovou aplikaci, lidé dostanou roční vyúčtování se zpožděním

ČTK ČTK
16. 9. 2016 10:08
Kvůli aktualizaci systému je několik dnů zcela mimo provoz webová aplikace ČEZ ON- LINE, následně bude přístupná v omezeném režimu. Zhruba 200 tisíc zákazníků dostane roční vyúčtování až s měsíčním zpožděním.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Libor Fojtík

Praha – Kvůli aktualizaci zákaznického systému nefunguje webová aplikace ČEZ ON-LINE. Firma o tom informovala na svém webu. ČEZ aktualizaci systému zdůvodňuje poskytováním kvalitnějších služeb v budoucnu. Aplikace není přístupná od pondělního večera, odstávka by měla trvat do příštího úterý.

"Následně bude aplikace přístupná v omezeném režimu, a to až do konce úpravy systému," uvedl na webu ČEZ. Ředitel divize obchod Pavel Cyrani řekl deníku Mladá fronta Dnes, že odstávka by měla trvat do poloviny října. List dále upozorňuje, že kvůli přechodu na nový systém dostane zhruba 200 tisíc zákazníků firmy roční vyúčtování až s měsíčním zpožděním. Celkem má ČEZ zhruba 3,5 milionu odběrných míst, dodává deník.

ČEZ ON-LINE je aplikace, díky které mohou zákazníci ČEZ řešit s firmou požadavky související s odběrem komodit po internetu. Po přihlášení poskytuje klientům například přehled o fakturách nebo technické charakteristiky jejich odběrného místa. V případě elektřiny jde například o velikost hlavního jističe, zvolený produkt, distribuční sazbu, předpokládaná roční spotřeba nebo termíny odečtů.

ČEZ je největší česká energetická firma. Jeho majoritním akcionářem je stát, který drží přes ministerstvo financí zhruba 70 procent akcií. V letošním prvním pololetí firmě klesl čistý zisk o deset procent na 13,8 miliardy korun.

 

Právě se děje

Další zprávy