reklama
volby 2006
Vlastimil Dlab (KSČM)
Václav Frank (KSČM)
RNDr. Marta Bayerová (KSČM)
Zdeněk Maršíček (KSČM)
RSDr. Josef Vondruška (KSČM)
Ladislav Mlčák (KSČM)
Mgr. Milan Bičík (KSČM)
RNDr. Václav Exner CSc. (KSČM)
Ing. Pavel Kováčik (KSČM)
Jitka Gruntová (KSČM)
Mgr. Václav Snopek CSc. (KSČM)
Téma č. 1: Deficit rozpočtu a investice
Jak chtějí strany bojovat se schodkem veřejných rozpočtů? Jak a kolik chtějí investovat do dalšího rozvoje společnosti?
Téma č. 2: Penze a zdravotnictví
Jde o klíčové služby sociálního státu, přesto je třeba reforem, aby nezruinovaly rozpočet. Jak chtějí strany zvýšit efektivitu?
Téma č. 3: Porodnost a rodina
Jak chtějí politické strany motivovat mladé lidi k zakládání rodin? Existují dvě cesty: buď vyšší dávky, anebo odstranění bariér v zaměstnání.
Téma č. 4: Podnikatelská svoboda
V Česku ubývá podnikatelů. Podpoří strany zahraniční investice, které pomůžou i malým firmám, nebo se odstraní diskriminaci malých podnikatelů?
Téma č. 5: Zákon a korupce
Právo je nepřehledné a jeho vymahatelnost je nízká, což nahrává korupci. Zlepší strany právní prostředí, anebo posílí státní kontrolu?
Téma č. 6: Česko v Evropě
Evropská unie nabízí peníze, Česko je neumí čerpat. Jak strany chtějí využít 700 miliard korun z evropských fondů v letech 2007-2013?
Téma č. 7: Změny ústavních pravidel
Změní se po volbách základy našeho státu? Chtějí strany zvýšit podíl přímé demokracie, předat moc regionům, nebo posílit centralismus?
Kraje, které rozhodnou volby
VOLBY 2006 - Cesta k úspěchu volbám vede přes kraje. Zjednodušeně řečeno, záleží na tom, kdo dokáže přemluvit pražské inženýry a ostravské hornické…
Regiony: Idylický venkov
Vysočina, Olomouc - V těchto krajích se relativně nejvíc lidí živí zemědělstvím, mají ale málo výkonný průmysl a nedostatek míst ve službách.
Předchozí
5
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama