Čechy posedla sportovní móda, dají za ni nejvíc. Ženy volí upnuté šaty, muži pohodlí

Iva Špačková Iva Špačková
17. 4. 2019 6:06
Češi se cítí být atlety. Když kupují oblečení, neutrácejí nejvíc peněz v prodejnách zaměřených na módu, ale v obchodech orientovaných na sport. Ukazuje to studie výzkumné agentury GfK. Podívejte se na zajímavosti z výzkumu.
Foto: SOCR ČR, GfK Fashion 2019

Co ovlivňuje výběr prodejny

Kam půjdou Češi utratit své peníze za módu, rozhoduje široká škála faktorů. Obchodníci se tam musí velmi snažit, aby rozdrobené vlivy dokázali uspokojit.

Nejvíc by se měli zaměřit na přijatelné ceny a široký sortiment. U sportovního oblečení a obuvi je dokonce šíře nabídky na prvním místě a teprve za ní jsou pro zákazníky důležité přiměřené ceny.

Důležité je také nabídnout zákazníkům výhodné akce a mít na prodejně dostatek velikostí od jednoho druhu oblečení či bot. Další faktory jako například blízkost prodejny, osobitý styl obchodu, důraz na značkové zboží či existence vlastního e-shopu jsou už pro zákazníky důležitější méně.

 

Právě se děje

Další zprávy