Volkswagen chce, aby se jeho značky více odlišovaly. Má to uklidnit vztahy mezi nimi

ČTK ČTK
Aktualizováno 12. 10. 2017 20:37
Automobilka Volkswagen chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišovaly a omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to ve čtvrtek generální ředitel Matthias Müller. Vedení automobilky proto vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin. "Nejdůležitější výzvou je dosažení perfektního pokrytí trhu s jasnými územími pro značky," řekl Müller na strategickém setkání s asi 400 manažery ve Wolfsburgu. "Musíme být nyní lépe schopni využít spolupráce, kterou naše jedinečná aliance značek nabízí, než jsme dělali doposud."
Automobilka Volkswagen ve Wolfsburgu.
Automobilka Volkswagen ve Wolfsburgu. | Foto: Reuters
 

Právě se děje

Další zprávy