Bioware: Wii je pro hračičky

Josef Kníže
25. 4. 2008 8:00
Tak proto Mass Effect není pro Wii.

Ředitel Bioware Greg Zaschuk nedávno konstatoval, že je Wii spíš než herní konzole obyčejná hračka, která dokazuje důraz Nintenda na příležitostný herní zážitek.

"Zkušenost s Wii je spíše jako zkušenost s hračkou," řekl Zeschuk GameDaily. Lidé hrají, ať už se skupinou či samotní, ale nejsou herní součástí. Pokud je hraní definováno příběhem, pak Wii rozhodně herní zážitek nenabízí."

Ray Muzyka z Bioware však nesouhlasí, a podotýká, že zatímco Wii se soustředilo více na příležitostné hraní, ostatní konzole nabízejí jiný druh vyprávění a "vtahování" hráče do her.

"Myslím si, že to JE hraní," naléhal Muzyka. "Když se podíváte na momentální zážitek, který má hráč z Wii her, je jiný, lehčí a více podobný hračkám. Ale jsou tam také určité funkce, které úkol vyprávění vykonávají. Hry jsou hračky, ve smyslu dodání zábavného zážitku.

Bioware, který vytvořil takové příběhové hity jako Baldur´s Gate, Star Wars: KOTOR či epický Mass Effect, nyní vytváří Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood pro Nintendo DS a také blíže nejmenované MMO, které má být zaručeně ze světa KOTOR. - Shacknews

 

Právě se děje

Další zprávy