Starou tramvají po nové trati do Radlic

Starou tramvají po nové trati do Radlic
Někdejší tramvajová trať do Radlic, která končila u školy o pár set metrů blíže k Vltavě, byla zrušena v roce 1983.
Pražský primátor Pavel Bém, radní pro dopravu Radovan Šteiner a starosta Prahy 5 Milan Jančík (zleva doprava) stříhají pásku nad novou tratí.
Slavnostní ceremoniál přilákal k oknům mnohé zaměstnance ČSOB. Budou jezdit do práce raději tramvají než autem?
Potom hosté otevíracího ceremoniálu vyrazili na vyhlídkovou jízdu. Řízení historické tramvaje si vyzkoušel i primátor Bém. Jeho ruku (dole) však na řídící páce vedl zkušený tramvaják (nahoře).
Foto: Ondřej Besperát
Ondřej Besperát
3. 10. 2008 14:00

Praha - Úředníci pražské centrály ČSOB v Radlicích mohou od příštího týdne jezdit do práce nejen metrem, ale také tramvají.
V sobotu brzy ráno začnou na konečnou přímo před vchodem pravidelně zajíždět tramvaje linky číslo sedm. 750 metrů nové dvojkolejné trati stálo 510 milionů korun. Při výstavbě byly použity nové technologie, které z ní činí jednu z nejtišších v Praze. V pátek v poledne byla čtyři nové stanice tramvajových kolejí slavnostně otevřeny.

 

Právě se děje

Další zprávy