Pan Šetřílek, nebo paní Náročná? Podívejte se, jak vás mají otypované banky

Kateřina Hovorková Kateřina Hovorková
Aktualizováno 11. 11. 2018 14:40
Banky o typologii klientů nerady mluví. Nechtějí vypadat, že klienty nějak "škatulkují". Ovšem právě ty škatulky jim pomáhají přesně nasměrovat nabídku jejich produktů. Vědí, komu nabídnout spořicí účet a komu hypotéku. Záleží třeba na tom, jak se chováte, kolik vám je, kolik peněz máte na účtu a jak s nimi hospodaříte. Podle toho si vás banky otypují. Zjistěte, jakým klientem jste – že by paní Náročná, nebo snad pan Konzervativní?
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | Foto: Shutterstock

Racionální klient

Je to člověk velmi dobře informovaný, má přehled o nabídce nejen své banky. Při využívání bankovních služeb se chová racionálně, cena produktů a služeb však pro něj není při výběru banky jediným kritériem. Zohledňuje také kvalitu a poskytovaný servis.

Chce výhodnou nabídku, která mu umožní využívat produkty a služby úsporně. Na svém běžném účtu disponuje středním zůstatkem, je ochoten spořit i zadlužit se. Svůj účet využívá poměrně hodně, bezhotovostním způsobem, využívá i věrnostní programy.

 

Právě se děje

Další zprávy