Majitel T-Mobilu ignoroval stížnosti klientů

bh
6. 2. 2008 15:20
Zákaznické linky nevyřizovaly žádosti
Foto: Deutsche Telekom

Bonn - Společnost Deutsche Telekom, majitel mobilního operátora T-Mobile, má problém. Podle zjištění týdeníku Stern totiž její zákaznická linka systematicky ignorovala stížnosti klientů.

"Děkujeme za zavolání, určitě na tom budeme pracovat". Nějak takhle končila většina telefonátů na hotline v zákaznických centrech, které společnost provozuje na severu Německa. Jenže pak šly stížnosti k ledu.

Podle Sternu se situace vyhrotila po loňské lednové reorganizaci a stávce. Vršící se stížnosti nařídilo ústředí Deutsche Telekom řešit formou "ukončení podmíněného systémem". V překladu - desetitisíce záznamů skončily bez jakékoliv odezvy.

Připomeňte si: U majitele T-Mobilu se stávkuje už týden

Člen představenstva Deutsche Telekom Thomas Berlemann týdeníku přiznal, že stížností přicházelo nebývale moc. "Během stávky se dotazy zpracovávaly podle principu last in first out," řekl.

Žádný příkaz k systematickému ignorování stížností ale podle něj neexistoval.

Deutsche Telekom je největší evropskou telekomunikační firmou. V Česku jí patří mobilní operátor T-Mobile, na Slovensku a v Maďarsku zase provozuje pevné linky. 

 

Právě se děje

Další zprávy