Peking - Největší čínský automobilka Chery chce expandovat na světové trhy. Pomoci ji k tomu má reklamní kampaň, v níž angažuje jednu z nejznámějších tváří současného světa - aktuálně nejlepšího fotbalistu Lionela Messiho.
Argentinská fotbalová hvězda hrající za španělskou Barcelonu se stala mezinárodním ambasadorem, jehož úkolem bude propagovat obchodní značku Chery.
Vedení společnosti, jejíž celý název zní Chery Automobile Company, oznámilo angažování Messiho na právě probíhajícím pekingském autosalonu, kde by měla představit celkem 29 nových modelů, z nichž čtyři mají využívat alternativní zdroje energie.
Čínský trh s automobily je v současné době největší na světě, přičemž ještě před patnácti lety bylo soukromé vlastnictví vozu raritou. Prodej vozidel v Číně rostl i navzdory krizi. Jen loni se prodalo 13,6 milionů aut, což je asi o 45 procent více než v roce 2008.