MOL okénko pro rychlé občerstvení představil loni v Maďarsku. V Česku se jedná vůbec o první občerstvovací drive-in přímo provozovaný čerpací stanicí. Tuto formu prodeje totiž zákazníci znají spíše z řetězců rychlého občerstvení.
"Prostřednictvím okénka pro rychlé občerstvení si náš zákazník může objednat kávu a dalších teplé i studené nápoje nebo občerstvení, aniž by vystoupil z auta," upřesňuje Ivo Velíšek z MOL.
MOL vsadil na prodej občerstvení pod značkou Fresh Corner v roce 2015, v současnosti jich má 140. Letos v srpnu firma představila také svůj první kioskový Fresh Corner mimo čerpací stanici v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.
MOL však není jedinou benzínkou, která se snaží odlišit od konkurence. Například síť Shell nabízí asistenční služby. Každý kdo na věrnostní kartu společnosti nasbírá body za tankování nebo občerstvení si může v následujícím měsíci vybrat zadarmo třeba pomoc s nabitím vybité baterie, opravu poškozené pneumatiky, odčerpání nesprávného paliva, dovoz nového paliva nebo právní služby.
Benzina zase nabízí rychlejší placení pohonných hmot telefonem přes QR kód. Stačí si stáhnout aplikaci Benziny.
MOL je s 306 benzínkami druhým největším provozovatelem čerpacích stanic na českém trhu. Zabývá se také distribucí a prodejem motorových paliv a maziv.