Louskáček má jasno. Zde jsou nejlepší reklamy roku

Jana Černá
21. 3. 2012 10:27
Hlavní cena za nejkreativnější českou reklamu ale v desátém ročníku předána nebyla
Vítězná reklama ze série pro Muzeum komunismu.
Vítězná reklama ze série pro Muzeum komunismu. | Foto: Y&R Brands

Praha - Osm zlatých ocenění ve dvanácti kategoriích za nejkreativnější české reklamy loňského roku udělila porota Louskáčka 2012.

Hlavní cena ale nebyla v letošním roce předána, podle slov organizátorů na to ani jedna z reklam neměla dostatečný potenciál.

Zlaté ceny se v soutěži nepředávají v každé kategorii, porota letos udělila o dvě méně než v předchozím ročníku.

Do osmičky nejlepších patří v sedmi kategoriích reklamy na Pepsi za Direct Marketing, Budějovický Budvar za On-line Campaign, Jägermeister (Media), T-Mobile (TV / Cinema), automobilky Ford za Social Media / Virals a Škoda (TV / Cinema), ale i Muzeum komunismu (Print) a Centrum pro diagnostiku a léčbu rakoviny prsu Breast Unit Prague (Communication Design).

V soutěži se letos obzvláště vedlo agentuře Leagas Delaney, která z celkových devíti ocenění dostala dvě zlatá, a společnosti Kaspen / Jung von Matt s deseti cenami celkem a jednou zlatou. Šestkrát se umístila agentura Euro RSCG.

Vítězové automaticky postupují do významné evropské soutěže reklamní tvorby Art Directors Club of Europe Awards (ADCE) v Barceloně.

Louskáčka každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA, a to od roku 2002. Desátým ročníkem Louskáčka provázel v pražském Rudolfinu Tomáš Měcháček.

Youtube video
Youtube video | Video: youtube.com

 

Právě se děje

Další zprávy