My, to je obchoďák, jenž prý nabízí vše, co lidé chtějí

My, to je obchoďák, jenž prý nabízí vše, co lidé chtějí
Oddělení pro nejmenší.
Takto by například mělo v budoucnu vypadat oddělení konfekce. Ačkoli: Je slovo konfekce dostatečně moderní?
Takto bude vypadat oddělení kosmetiky. "Naše nové obchodní domy nabídnou zákazníkům to, co si podle průzkumů skutečně přejí. Širší sortiment místních i mezinárodních značek, světovou úroveň nákupního prostředí a špičkové služby zákazníkům," sdělil manažer obchodních domů Tesco Marcus Chipchase. Česká republika je podle něj první zemí, ve které Tesco nový koncept obchodních domů realizuje.
Budoucí oddělení kuchyní.
Foto: Ludvík Hradilek
Report
21. 9. 2009 19:14

Pražanům opět začal sloužit obchodní dům přímo v centru metropole. Po sedmi měsících rekonstrukcí se jim otevřel My, který provozuje společnost Tesco. Podívejte se, jak to vypadá v reálu obchod, jenž prý nabízí vše, co moderní zákazník očekává.

 

Právě se děje

Další zprávy