Praha - Komerční banka představila novou strategii, jak na začátku školního roku přilákat více studentů. Láká je, aby si užili první bankovní styk. Kampaň trvá od začátku září do konce října.
Reklama vybízí mladé lidi k založení studentského konta G2.2. "Cílem kampaně je přesvědčit studenty středních a vysokých škol, že vstup do světa bankovnictví může být příjemný," informuje server Mediář.cz.
Ten za hlavní cílovou skupinu kampaně označuje studenty ve věku 18 a 19 let, dále studenty gymnázií, učilišť, středních a vysokých škol.
K získání zákazníků banka využívá videa, ve kterých přirovnává bankovní styk k orgastickému prožitku, a dvojsmyslné slogany, například "Chceš ji? Nedá ti hned!" nebo "Zařiď si studentské konto G2 s výhodami, ze kterých budeš hotový".
Kromě toho láká mladé lidi na rande s Boženou Němcovou. "Máme na mysli samozřejmě tu, která se dívá z pětistovky," uvádí bankovní magazín G2.
Zákazníkům, kteří si založí prvních 2500 účtů, totiž banka nabízí bonus 500 korun. Za použití účtu alespoň jednou ročně má zákazník dostat 333 korun, dále mu banka slibuje příspěvek na kartu ISIC, slevy u Student Agency nebo agentury Tutor.
Čtěte také
- Komerční banka mění ceník. Prošli jsme jej za vás
- Novinka v Česku: Bankomat vám dá bankovky, jaké zvolíte
- Nová Zuno Bank zatím získala 16 tisíc klientů
- Zdarma bude opět zdarma, mBank zruší omezení plateb
- Kellnerova Air Bank začne 1. listopadu. Známe detaily
- Na internetu zaplatíte bezpečněji, banky vylepší karty
Banka se snaží komunikovat nenásilně
Reklamu banka umístila na internetové stránky studentského konta G2.2, dále využívá venkovní reklamu, internet a kanály pro mladé, například MTV nebo TV Óčko. Kromě toho nechává umístit visačky na dveře studentských kolejí.
Autorem kampaně je skupina Euro RSCG, ta ale na svých stránkách - stejně jako Komerční banka - žádné další informace o reklamě neposkytuje
Podobu stránek pro komunikaci s mladými lidmi www.g2.cz zpracovala v roce 2007 agentura FG Forrest. "Produkty Komerční banky jsou na stránkách komunikovány 'nenásilnou' formou, kdy místo rozsáhlých marketingových textů byla zvolena forma zábavných a provokativních videoklipů s odkazem na patřičné internetové stránky," uvádí agentura na svém webu.