Microsoft začal před několika týdny ve Spojených státech otevírat nové kamenné obchody a do Vánoc jich chce mít v USA a Kanadě otevřených celkem 32.
V plánu je samozřejmě i rozšíření obchodů Microsoft Store do dalších zemí, než se tak ale stane, chce si Microsoft nejprve v Americe ověřit, zda je o jeho prodejny vůbec zájem. Pokud budou obchody úspěšné, měl by být první evropský Microsoft Store otevřen v březnu ve Velké Británii.
O Microsoft Store se lidé začali zajímat díky Surface
Hlavním kritériem úspěchu Microsoft Storu bude, jak si obstojí proti svému hlavnímu konkurentovi, obchodům Apple Store. Microsoft své prodejny schválně umisťuje v relativně blízké vzdálenosti od obchodů Applu, aby bylo snadno poznat, které z nich navštěvuje více zákazníků.
Kamenné obchody Microsoftu sice v Americe existují již delší dobu, nikdy ale nevzbuzovaly příliš velký zájem, protože se Microsoft specializoval především na tvorbu softwaru. To se ale změnilo s příchodem tabletu Surface, který se stal s z jedním hlavních produktů Microsoftu, a pro který si do obchodů Microsoft Store přišlo už tisíce lidí.
Prodejny Microsoft Store ale nenabízí jen tablet Surface. K dostání je v nich také například konzole Xbox 360, Xbox TV nebo Windows Phone telefony od výrobců Nokia a HTC.