Nejsou lidi? Zvyšte mzdy, přestaňte hledat supermany a přidejte benefity, radí experti

Iva Špačková Iva Špačková
12. 4. 2018 7:04
Projděte si, jaké pracovníky právě nejvíc hledá osm základních oborů hospodářství a co jim musí nabídnout.

Obchod a marketing

Foto: ČTK

Koho firmy potřebují:
V marketingu je nyní velká poptávka po "brand a trade specialistech". Zájem roste také o uchazeče, kteří umí pojmout marketing komplexně, což zahrnuje správu sociálních médií, organizaci interních a externích akcí i celkové nastavení marketingové komunikace.

Co chtějí uchazeči o zaměstnání:
Ze strany kandidátů přetrvává pasivní přístup k hledání nových pracovních příležitostí, avšak v případě atraktivních nabídek jsou připraveni o nich diskutovat. Zaujme je jak zajímavý projekt, tak i oblíbené benefity, k nimž patří vše, co umožní dobré vyvážení osobního a pracovního života - tedy pět týdnů dovolené, alespoň částečná práce z domova a flexibilní pracovní doba.

Příklady rozpětí mezd v oboru:

  • Specialista telefonického prodeje: Ústecký kraj: 20 až 35 tisíc Kč
  • Vedoucí prodejny: Plzeňský kraj: 30 až 45 tisíc Kč
  • Marketingový analytik: Praha: 25 až 45 tisíc Kč
 

Právě se děje

Další zprávy