Spolu s rozhodnutím o prodeji nemovitosti přichází i nespočet dalších povinností. Většinou se však zapomíná na zvýraznění potenciálu prostoru. I když se jedná o moderní byt, velká pozornost by se měla věnovat maximalizaci hodnoty a zvýšení atraktivity pro kupujícího. S prodejem je sice spojen zevrubný úklid, ten však sám o sobě nestačí.
Úpravy interiéru před prodejem nemovitosti se těší čím dál tím větší oblibě, dokonce je již zastřešuje přesný termín - Home Staging. Jedná se o přeměnu prostoru nabízeného bytu tak, aby na první pohled přilákal co nejvíce zákazníků a minimalizoval čas, po který se objekt nachází na trhu. Zásadní je zaměření na originální design, příjemnou atmosféru a čistotu vybavení i celého prostoru.
Na zvelebení nemovitosti existuje několik jednoduchých a přitom velmi efektních úprav. Základní triky proměny se skrývají v použití zrcadel, živých květin a dekorativních předmětů. Ty můžou přitáhnout pozornost zájemce na nejsilnější stránky bytu a zakrýt jeho nedostatky. Často se vzhled interiéru výrazně změní i díky lepšímu nasvícení či naleštění nábytku.
V případě, že je třeba dosáhnout maximálních výsledků za minimum času, vyplatí se odstranit veškeré zbytečné věci a ozdoby, i když k nim má původní majitel citovou vazbu. Prostor se tak pročistí a lze přejít ke sladění interiéru. K tomu účelu velmi dobře poslouží doplňky a dekorativní textil v jedné či dvou barvách, nejlépe v zemitých odstínech. Navodí totiž atmosféru přírody, která přímo vybízí k odpočinku a relaxaci.