I móda se mění. Do stylu 'přidej do nákupního koše'

I móda se mění. Do stylu 'přidej do nákupního koše'
Stejně, jako se snáší soumrak nad érou papírových novin, předpovídají vizionáři konec módních přehlídek tak, jak je dosud známe. 
Na snímku: Jde o scénář, kdo po kom půjde a co bude mít na sobě při přehlídce značky Tommy Hilfiger.
Dosud šlo pro akce pro zvané, různé celebrity a V.I.P. A pro ty, kteří neváhali za pozvánku tvrdě zaplatit. 
Fotografie z New Yorku to dokazuje: židle u přehlídkového mola už znají slavná pozadí, která na ně usednou.
Zpěvačka a herečka Jennifer Lopez patří k těm, kteří mají na přehlídkách Tommyho Hilfigera vždy přední řadu. Ale díky internetu může v reálném čase vidět totéž...
Prestižní newyorský týden módy, který právě probíhá, naznačuje nový trend. Skoro všechny přehlídky běží online.
Foto: Reuters
Zahraničí Zahraničí
15. 9. 2010 11:25

New York - Stejně, jako se snáší soumrak nad érou papírových novin, předpovídají vizionáři konec módních přehlídek tak, jak je dosud známe.

Dosud šlo pro akce pro zvané, různé celebrity a V.I.P. A pro ty, kteří neváhali za pozvánku tvrdě zaplatit.

Prestižní newyorský týden módy, který právě probíhá, naznačuje nový trend. Skoro všechny přehlídky běží online. A co víc. Některé módní domy nabízí lidem u počítače, aby si jedním dvěma "kliky" rovnou předváděné modely koupili. Stačí dobré připojení a příslušná kreditní karta.

Lidé u monitoru se také dostanou k výrazně více informacím ze zákulisí. Tvůrci chtějí módu dostat mezi lidi, a tak je "online" skoro vše.

Podívejte se do zákulisí New York Fashion Week.

 

Právě se děje

Další zprávy