Praha - Obchodní řetězec Tesco začne od středy prodávat i cestovní pojištění a pojištění aut od Direct Pojišťovny.
Systém pojištění bude propojen s věrnostním programem Tesco Clubcard. Při uzavření pojistky získají účastníci věrnostní karty body podle celkové výše pojistky
Zákazníci si však nebudou moci sjednat pojistky přímo v prodejnách, ale jen prostřednictvím internetu nebo telefonicky - tedy stejným způsobem jako u Direct Pojišťovny.
Vedle věrnostních bonusů chce Tesco lákat hlavně na cenu. Slibuje, že v porovnání s konkurencí bude u cestovního pojištění nižší až o 59 procent, u autopojištění až o 40 procent. Kromě ceny se však jednotlivé produkty obvykle liší i rozsahem pojištění.
Čtěte také: Pravda o pojištění zavazadel: Čtěte, kdy vám nepomůže Novinka v Česku: Pojištění proti propršené dovolené Devět triků, jak ušetřit na havarijním pojištění |
Pod hlavičkou Tesco finanční služby už řetězec dva roky nabízí osobní půjčky, od loňského roku pak i spotřebitelské úvěry ve spolupráci se společností Home Credit.
Jako první z tuzemských hypermarketů začal pojištění už v roce 2009 nabízet Globus. Vedle cestovního pojištění a pojištění aut prodává také pojištění domácností, partnery jsou Allianz a Cetelem.
V domovské Velké Británii nabízí Tesco také pojištění nemovitostí či domácích zvířat. Od podzimu plánuje prodávat i hypotéky. Česká republika je šestou zemí, kde Tesco pojištění nabídlo - po Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji).