Kdo je Honza z reklamní kampaně? Známe odpověď

Petr Kučera Petr Kučera
8. 9. 2011 10:35
Podrobnosti firma zveřejní 13. září po tiskové konferenci
Z internetové kampaně Kdo je Honza?
Z internetové kampaně Kdo je Honza? | Foto: www.kdojehonza.cz

Praha - Za reklamní kampaní, postavenou na sloganech Kdo je Honza a Honzo, děkuji, stojí provozovatel portálu ChytrýHonza.cz.

Vyplývá to z několika na sobě nezávislých informací, které zjistil online deník Aktuálně.cz. Zástupci portálu to sice oficiálně nepotvrdili, ale ani nevyvrátili.

Kampaň odstartovala na začátku září v prostředcích městské hromadné dopravy, na billboardech, na internetu a v rádiu Evropa 2. Kreslené postavy v ní - bez bližších podrobností - děkují neznámému Honzovi a odkazují na web KdoJeHonza.cz.

Na tomto webu však zatím lidé narazí jen na dvojici detektivů, kteří neprozradí nic ani o produktu, ani o zadavateli kampaně. Zájemci mohou zadat e-mailovou adresu, na níž později obdrží podrobnosti.

Portál ChytrýHonza.cz se zaměřuje na oblast osobních financí. Nezávisle porovnává nabídku nejen finančních institucí, ale také ceny plynu či elektřiny, a pomáhá uživatelům vybrat nejlepší řešení.

Také z pozvánky médiím na virtuální tiskovou konferenci vyplývá, že půjde o projekt z oblasti osobních financí. Konference se uskuteční 13. září na webu KdoJeHonza.cz. Ve stejný den se mají podle zatím neoficiálních informací změnit i podoba portálu ChytrýHonza a rozšířit jeho funkce.

Projekt ChytrýHonza.cz začal v létě 2009 jako HonzovaHypotéka, o necelý rok později se přidala HonzovaPojistka.cz. Do skupiny nyní spadají i HonzovaPujcka.cz a HonzovaEnergie.cz. Zakladateli jsou Jiří Paták a Jakub Havrlant, partnerem pak společnost MITON CZ.

 

Právě se děje

Další zprávy