Praha - Mobilní operátor Vodafone se musí znovu omluvit za umístění parohů na reklamní nosiče konkurenčních operátorů O2 a T-Mobile v prosinci 2006. Podle serveru iDnes.cz to nařídil Městský soud v Praze.
Firma sice omluvu zveřejnila už v roce 2010, ale opět v ní využila motiv parohů, což se nelíbilo Telefónice. Tentokrát musí být omluva bez parohů.
"S parožím, nebo bez, jsme rádi, že tato kampaň díky neustálému připomínání ze strany konkurence vstoupila do historie," uvedla mluvčí Vodafonu Alžběta Houzarová. Podle serveru má Vodafone zveřejnit omluvu prostřednictvím půlstránkového inzerátu v Mladé frontě Dnes a reklamy na jednom z pražských bigboardů.
Vodafone v prosinci 2006 v rámci své kampaně s "falešnými soby" umístil na billboardy, telefonní budky a další reklamní plochy využívané Telefónikou a T-Mobilem sobí parohy. Konkurence následně Vodafone zažalovala a v roce 2009 uspěla u pražského městského soudu a o rok později i u vrchního soudu, který nařídil omluvu v předních českých denících.
Vodafone se omluvil, ale ani tehdy se nevzdal motivu parohů, které umístil jako siluetu v pozadí textu omluvy v inzerátu. Podle Telefóniky však tento inzerát nesplňoval náležitosti omluvy a soud znovu nařídil Vodafonu zveřejnit omluvu v tisku a na bigboardu. Loni v létě se Vodafone odvolal a žádal věcné přezkoumání dostatečnosti první omluvy, jeho žádost soudy ale zamítly z procesních důvodů, doplnil iDnes.cz.