Koncem 90. let ale postihla finanční krize pro změnu Asii a v tu si chvíli indonésko-malajsijští vlastníci Lamborghini už nemohli dovolit. V roce 1998 se přitom Ferdinand Piëch, v tu dobu šéf koncernu Volkswagen, rozhodl nakupovat ve velkém. Koupil tak nejen Bugatti, Bentley a Rolls-Royce, ale také finančně opět se topící Lamborghini. Oficiálně jej vlastnilo Audi, součást Volkswagenu, a jak se později ukázalo, právě v rukách německého koncernu našli Italové konečně stabilitu. Nejprve v roce 1999 přijelo modernizované Diablo SV a VT, v roce 2000 pak následovala poslední "ultimátní" verze Diablo VT 6.0 (na snímku). Jeho tvary navrhl Luc Donckerwolke, tehdejší šéfdesignér Audi a pozdější hlavní návrhář Lamborghini, a pod kapotou byla šestilitrová verze legendárního dvanáctiválce. | Foto: Lamborghini