Chuck Norris zápolí s brus-lí. Česká reklama hitem netu

Pavel Tomášek Pavel Tomášek
7. 11. 2010 19:42
Jméno akčního hrdiny se dostalo na čelo žebříčků ve vyhledávání Googlu i Yahoo
Poslední velké veřejné angažmá Chucka Norrise v USA souviselo s prezidentskou kampaní republikána Mika Huckabeeho. (Norris přihlíží vlevo.)
Poslední velké veřejné angažmá Chucka Norrise v USA souviselo s prezidentskou kampaní republikána Mika Huckabeeho. (Norris přihlíží vlevo.) | Foto: Reuters

Praha - Stačilo pár dní a série českých reklam se stala světovou senzací internetu. Může za to především jejich hlavní protagonista, legenda akčních filmů a seriálů Chuck Norris.

Sada spotů, v níž americký herec vystupuje, si dělá legraci z jeho slávy i chlapáckého hrdinství.

Ohlas, který reklamy vyvolaly na internetu, byl okamžitý a celosvětový. Server Yahoo oznámil, že četnost zadání klíčových slov "chuck norris commercial" vzrostla jen během jediného dne o 500 procent.

Nejpopulárnější spot, který stojí na záměně českého slovesa "bruslí" se jménem Norrisova akčního konkurenta Bruce Lee, zaznamenal na Youtube do nedělního poledne na 700 tisíc shlédnutí.

Youtube video
Youtube video | Video: youtube.com

Druhá nejpopulárnější reklama, v níž česká hospodyně žádá akčního hrdinu, aby jí pomohl se zabitím štědrovečerního kapra, načež Norris při pohledu na ženu chystající se udeřit rybu omdlí, byla shlédnuta 400 tisíckrát.

Klíčová slova spojená se jménem Chucka Norrise jsou na vzestupu i v českém vyhledávání. Podle veřejných statistik Googlu je Norrisovo jméno dotazem s třetím největším růstem četnosti zadání, a to hned po Star Dance a přesném času.

Youtube video
Youtube video | Video: youtube.com

Spoty jsou součástí vánoční kampaně mobilního operátora T-Mobile.

"Humor, který tyto reklamy obsahují, je neuvěřitelný," řekl serveru World Net Daily Norris. Neopomněl přitom zdůraznit, jak příjemné pro něj bylo účinkovat v kampani, která má tak daleko k politické korektnosti.

Slavný herec zároveň složil poklonu českým vánočním zvykům a tradicím. "Češi stále říkají Vánocům Vánoce, nikoli svátky. Vůbec nejvíc mě potěšilo, když jsem zjistil, že pro české děti je tím, kdo jim nosí dárky, ježíšek," vyznal se ze své čerstvě nabyté znalosti českých reálií na World Net Daily Chuck Norris.

Herec vysvětlil, že s nabídkou na natočení spotů ho oslovila přímo česká pobočka firmy T-Mobile s tím, že nevěřila, že na ni kývne.

Chuck Norris se letos dožil 70 let. Proslavil ho především seriál Walker, Texas, Ranger či filmy Delta Force nebo Nezvěstní v boji.

V USA se naposledy nejvýznamněji angažoval při posledních prezidentských volbách, kdy v kampani podporoval bývalého arkansaského guvernéra Mika Huckabeeho. Tomu se nakonec nepodařilo uspět v republikánských primárkách. Přesto se o něm znovu hovoří jako o možné kandidátovi pro příští volby. Huckabee je jedním z nejpopulárnějších politiků mezi příznivci konzervativního hnutí čajového dýchánku a spolupracuje s televizí Fox News.

 

Právě se děje

Další zprávy