Sociální sítě - důležitý kanál
"Zaměstnanci chtějí být na svého zaměstnavatele hrdí a stát si za tím, co dělají. Silná značka, dobrá pověst, skvělé pracovní místo a příležitost něco změnit figurují mezi deseti hlavními důvody, proč pro danou firmu pracovat," doplňuje Jaroslava Rezlerová.
Když ale cíl firmy není tak známý a značka není tak silná, musí o to víc pracovat na sdělení, proč by lidé měli chtít pracovat právě u ní. Podle průzkumu se 45 procent světové populace pohybuje v sociálních médiích, což znamená, že lidé více než kdy dřív nahlížejí do kariér svých přátel, známých, ale i úplně cizích lidí. Právě sociální sítě jsou tak důležitým zdrojem informací.
"Firmy musí své současné a budoucí zaměstnance potkávat tam, kde se zrovna nacházejí, a tvrdě pracovat na tom, aby se za ně lidé nadšeně stavěli napříč různými komunikačními kanály, které můžou posílit značku a zlepšit její pověst. To, jak firma svou značku žije, je stejně důležité uvnitř firmy jako mimo ni," radí průzkum ManpowerGroup.