Na sítích lidé bleskově vidí, kdo se má líp. Firmy si je musí hýčkat, každého jinak

Kateřina Hovorková Kateřina Hovorková
11. 3. 2020 6:10
Přes padesát procent firem na celém světě má problém najít vhodného kandidáta na volné místo. V Česku je to 35 procent zaměstnavatelů. Zjistil to velký průzkum společnosti ManpowerGroup, který zároveň nabízí rady, jak v boji o nové lidi uspět.
Foto: Shutterstock

Generace X (věk 35-54)

I u této generace je na prvním místě slušná finanční nabídka, ale hned za ní je to flexibilita. V tomto věku však podle personalistů už začíná snaha o dosažení rovnováhy. Pro muže je flexibilita stejně důležitá jako pro ženy. Chtějí flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost pracovat částečně na dálku.

"V USA je 52 milionů pracujících rodičů, v EU je 65,4 milionu domácností s dětmi. Zároveň této generaci narůstá objem péče o seniory. Z flexibility se tak pro obě pohlaví stává víc než jen podmínka pro duševní hygienu," říká Jaroslava Rezlerová z Manpoweru.

 

Právě se děje

Další zprávy