Na sítích lidé bleskově vidí, kdo se má líp. Firmy si je musí hýčkat, každého jinak

Kateřina Hovorková Kateřina Hovorková
11. 3. 2020 6:10
Přes padesát procent firem na celém světě má problém najít vhodného kandidáta na volné místo. V Česku je to 35 procent zaměstnavatelů. Zjistil to velký průzkum společnosti ManpowerGroup, který zároveň nabízí rady, jak v boji o nové lidi uspět.
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | Foto: Shutterstock

Generace Z (věk 18-24)

Generace Z je ambiciózní, dychtí po penězích a kariéře, cíle se však liší u mužů a žen. Ženy zmiňují mzdu dvakrát častěji než svou další prioritu, kterou je rozvoj dovedností. Podle mladých mužů jsou dovednosti a kariéra skoro stejně důležité jako mzda.

Na pracovní trh vstupuje poprvé více vysokoškolsky vzdělaných žen než mužů, po desetiletích nerovných mezd mají ženy možnost dosáhnout stejných finančních podmínek, a proto je pro ně výše ohodnocení důležitá.

Ženy udrží v práci dobrý tým kolegů a nabídka flexibilní pracovní doby, muže hlavně možnost kariérního růstu. 

 

Právě se děje

Další zprávy