Praha - Zatím šestnáct tisíc klientů získala nová Zuno Bank, která vstoupila na trh 19. července. Za prvních sedm týdnů si u ní lidé uložili přes pět miliard korun.
"Tato čísla nás velmi těší. Navzdory létu, kdy byla republika spíš vylidněná, a navzdory silné konkurenci, nám za velmi krátkou dobu svěřily peníze tisíce klientů," říká ředitel Zuno Bank Miroslav Střihavka.
Čistě internetová (a telefonní) Zuno Bank patří do skupiny Raiffeisen Bank International. Láká především na vysoké úroky u termínovaných vkladů a na spořicím účtu, od většiny konkurentů se liší i jednoduchými produkty včetně přehledného ceníku.
Čtěte podrobněji: Daňový trik Zuno Bank pokračuje, pojistil ho zákon Nejlepší spoření pro 500 tisíc? U Raiffeisenbank už ne Nejvyšší úrok u spořicího účtu? Ani 2,3 není víc než 2 |