Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
4. místo - La Formaggeria Gran Moravia
Největší řetězec specializovaných prodejen se sýry a italskými specialitami v ČR obsadil čtvrtou příčku navzdory tomu, že jeho sortiment patří do vyšší cenové hladiny.
Zákazníci oceňují, že společnost vytváří z nakupování zážitek. Nabízí jim vysoce kvalitní a čerstvé potraviny, u nichž garantuje původ výrobku. Interiér je zařízen tak, že působí klidně a přívětivě, a personál je milý, ochotný a umí kvalifikovaně poradit. To vše působí na zákazníky tak, že si neváhají za dražší zboží připlatit a opakovaně se do prodejen vracet.
Společnost se také stala absolutním vítězem soutěže o nejlepší Mlékárenský výrobek roku 2017 a bodovala i v soutěži Mastercard Obchodník roku 2016, kde získala ocenění v kategorii Nový zákaznický zážitek.