Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Thinkstock

10. místo - Mobil.cz

Virtuální operátor Mobil.cz vlastněný vydavatelstvím Mafra se při nabízení mobilních služeb odlišuje od konkurence například rychlým jednáním a nabídkou internetu zdarma. Služby si zákazníci mohou sjednat pomocí asi 2 500 spolupracujících trafik nebo přes e-shop firmy. V takovém případě doručí Mobil.cz telefonní kartu zákazníkovi bezplatně poštou.

 

Právě se děje

Další zprávy