Praha - Dva dny před startem konkurence spustily České dráhy nový internetový obchod. Ten má umožnit rychlejší nákupy jízdenek a bez registrace
"Dosavadní způsob nákupu na eShopu nevyhovoval požadavkům dnešních uživatelů, zákazník strávil nákupem v průměru 10 až 11 minut," vysvětluje ředitel odboru řízení značky ČD Stanislav Perkner. Namísto jedenácti kroků má nyní stačit pouze pět kliknutí.
Za další výhody zástupci Českých drah označují, že zájemci dostanou před odjezdem zdarma SMS s informacemi o spoji a případném zpoždění nebo že si mohou najednou koupit jízdenku i veškeré rezervace.
"Navíc systém zákazníkům sám nabídne tu nejlepší variantu, aniž by musel studovat tarif," doplňuje Perkner.
Starý systém poběží ještě měsíc
Novou elektronickou prodejnu teď bude společnost měsíc testovat a sbírat přitom připomínky zákazníků. Po tuto dobu mohou cestující nakupovat i na stávajícím webu.
Denně jej podle Českých drah využije 1400 lidí, kteří nejčastěji nakupují jízdenky mezi Prahou a Ostravou nebo Prahou a Olomoucí.
Novinku České dráhy ohlašují dva dny před spuštěním nového rezervačního portálu skupiny RegioJet, která je součástí Student Agency. Ta od 26. září začne přepravovat cestující na nejvytíženější trase Praha - Ostrava.
Čtěte také: České dráhy nasazují proti Jančurovi stevardky Žluté vlaky vyjedou z Prahy do Ostravy poprvé 26. září Sbohem slevy. Studenti cestují po Česku dráž než jinde |