Praha - Internetová mBank kompletně mění logo i celkový design. Novinku banka představila během úterý v Polsku, kde má sídlo mateřská BRE Bank.
Do Česka by podle informací online deníku Aktuálně.cz měly změny dorazit v první polovině roku 2014.
Důvodem ke změně loga je zejména fakt, že mateřská společnost pod tuto nejúspěšnější značku v Polsku převádí i podnikání dalších bank ze skupiny - BRE Bank a Multibank. Ty se do konce roku 2013 přejmenují na mBank.
Vedle nového loga mBank kompletně mění i internetové bankovnictví. Česka se ovšem i tato změna dotkne až s odstupem. Nová platforma bude připravená pro celkem 4,2 milionů klientů, které banka obsluhuje v Polsku, Česku a na Slovensku.
Internetová mBank je průkopníkem nízkonákladového bankovnictví v Česku. Na zdejším trhu působí od listopadu 2007 jako organizační složka polské BRE Bank, součásti skupiny Commerzbank.
Až pátý kompletní rok na českém trhu uzavřela poprvé v černých číslech, když hospodaření za rok 2012 skončilo ziskem ve výši 70 milionů korun. mBank má nyní zhruba půl milionu klientů a patří tak ke středně velkým českým bankám.
Čtěte také: mBank je poprvé v zisku. Na čem vydělává a co chystá? mBank ruší další poplatky. Potěší i podnikatele Zdarma bude opět zdarma, mBank zruší omezení plateb |
Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas další aktuality a rady!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Vybíráte banku?