Praha - Internetová banka mBank, která na český trh vstoupila v listopadu 2007, oznámila, že v minulých dnech získala zákazníka s pořadovým číslem 400 tisíc.
Stal se jím student vysoké školy. Právě mladí lidé jsou pro banku klíčovým segmentem. „Cítíme se být bankou první volby pro lidi, kteří končí školu, dorostli do věku, kdy odcházejí od rodičů a začínají se stavět na vlastní nohy," říká marketingový ředitel mBank Petr Vondráček.
Banka na ně zacílí i během devíti letních hudebních festivalů (např. Sázava Fest, Open Air Music Fest nebo Benátská noc). Hostesky na nich budou rozdávat kondomy s logem mBank výměnou za kontakty.
„Vtip je v tom, že na krabičce je nápis Dáš mi číslo? Zavolám ti… Hostesky si poznačí telefonní číslo dotyčného, jemuž v následujících dnech zavolají pracovníci telefonního prodeje a nabídnou mu produkty mBank," upřesňuje Vondráček.
Čtěte také: Jde to i bez poplatků, mBank poprvé hlásí zisk Nové banky bodují. Desítky tisíc účtů, miliardy korun Bezpoplatková Fio banka vylepšuje platební karty |
Dodavatelem speciální edice bankovních kondomů je společnost Primeros. „Vsadili jsme na kvalitu a oslovili zavedeného českého výrobce. Není to žádný dovoz z Asie. Kondomy splňují nejpřísnější normy. Krabička obsahuje na vnitřní straně i návod k použití," uzavírá Vondráček.